czwartek, 25 sierpnia 2011

* Polska - Smerfy


Tę genialną pocztówkę dostałam z prywatnej wymiany z Polską. Zastanawiam się nad próbą zbierania kartek z bajkami z dzieciństwa: Muminki miałam już dawno, teraz Smerfy. Teraz powinien pojawić się Krecik, więc drodzy czescy postcrosserzy... Ekhem, ekhem ;)

Smerfy nigdy nie podbiły mojego dziecięcego serca w takim stopniu jak Muminki, które do dzisiaj są moją ukochaną bajką i właściwie do dzisiaj je oglądam ;) Jednak niebieskie ludki darzę dużą sympatią.

Nie mogę przy okazji tej bajki nie wspomnieć o Smerfnych hitach. Sukces tej muzyki wypływa szczególnie w sytuacji, gdy w radio leci pierwowzór jakiejś melodii. Wiem, że wiele osób ma takie odczucia jak ja: nie znam nawet często tytułu i wykonawcy oryginalnej piosenki, bo na zawsze będzie mi się ona kojarzyć z muzyką skrzatów z białymi czapkami. Dla kogo piosenka Ace of Base Beautiful life jest nią naprawdę? Bo dla mnie na wieki będzie to To nasz cudowny świat!

Ach, wspomnień czar... ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz