sobota, 14 maja 2011

* Tajwan - Pier-2 Art Center


Dostałam kolejną pocztówkę z Tajwanu od Antonii. Kartka ukazuje "Pier-2 Art Center" w Kaohsiung, mieście, w którym mieszka Antonia. Centrum to położone jest niedaleko Love River (przypominam o moim starym poście o tej rzece: KLIK!), jednak nie od zawsze było to miejsce poświęcone sztuce. Wcześniej znajdował się tu wielki magazyn, który stał się bezużyteczny, gdy władze zbudowały skład w innym miejscu. Wtedy pewni artyści z głową pełną pomysłów przebudowało i ozdobiło stary budynek.
Pocztówka nie ukazuje właściwie samego budynku, gdzie mieści się centrum sztuki, lecz przedstawia specjalne rzeźby położone obok. Antonia pisze, że to centrum jest zawsze zatłoczone w weekendy :)


2 komentarze:

  1. very nice. what catches my eye is the polish way of writing Taiwan. nice I love it.

    http://strawberrypost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna :) Ja też mam parę kartek, kiedyś miałam świra na punkcie Postcrossingu, ale przyszła matura i musiałam zacząć się uczyć i kartki poszły o odstawkę. Może jednak wrócę teraz :)

    OdpowiedzUsuń