sobota, 20 marca 2010

4. Chiny - różności

Pierwsza z trzech pocztówek, które dostałam z Chin. W ogóle człowiek, który przysłał mi je, musiał być w bardzo dobrym humorze, bo na wszystkich trzech pocztówkach popisał bardzo dziwne i zabawne rzeczy ;) Ale wracając do pocztówki. Jest to kartka reklamująca produkcję teatralną wystawioną na Broadway'u. "Soul of Shaolin" opowiada historię miłości między matką i synem.


Kartka przedstawiająca ptasią grypę :D Pocztówka wydana przez fundację zdrowotną. Na początku bardzo mnie rozśmieszyła, jeszcze nikt nie przesłał mi ptasiej grypy drogą pocztówkową ;) Po dokładnym przyjrzeniu się można wyłapać fajne szczegóły.

Dostałam jeszcze jedną kartkę, jednak nie mogę dodać jej zdjęcia.
Informuje ona (bo widok miasta jest w tle) o mieście Wuzhen, które jest bardzo stare i historyczne, i nie chce mi się o nim pisać :)


Znaczki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz